Czy wiesz, że...
Case Study
A co by się stało, gdyby placówka oddzwoniła na wszystkie nieodebrane połączenia?
Wówczas udałoby się jej umówić aż 121 wizyt.
Dzięki temu, że placówka oddzwoni do wszystkich Pacjentów, przy zachowaniu tego samego stopnia konwersji, umówi o 49 wizyt więcej i zarobi na tym dodatkowe 42 140 zł.
A to wszystko tylko i wyłącznie dzięki oddzwonienie na nieodebrane połączenia.
Wyobraź sobie, co mogłaby się stać, gdyby poprawić każdy ze stopni konwersji o 5%...? Jak wówczas poprawiłyby się statystyki Twojej placówki...?
Pobierz nasz poradnik, w którym opowiadamy dlaczego to takie istotnie i jak wykorzystać nasze narzędzia w optymalizacji lejka sprzedażowego.
Pobieram poradnik
Czym wyróżnia się nasze rozwiązanie?
Podobają Ci się możliwości naszego narzędzia?
Nasz Dział Handlowy czeka na Twój kontakt i chętnie przedstawi Ci możliwości,
jakie daje dostęp do naszych funkcjonalności.
Grupowanie połaczeń i ich kontekst zabiegowy
Dzięki modułowi oddzwanianie możesz na bieżąco kontrolować kontakty, które do Ciebie przekierowujemy. Informacje o każdym nieodebranym połączeniu znajdziesz w panelu klienta, możemy przesłać je również SMSem i mailem. Jeśli pacjent dzwonił więcej niż jeden raz, wszystkie próby będą zebrane w jednej sekcji, by usprawnić proces oddzwaniania.
Jako jedyni pokazujemy także kontekst połączenia, aby przygotować się do kontaktu z pacjentem i ułatwić umówienie wizyty.
Bezpieczeństwo procesu oddzwaniania
Nasz dział R&D przygotował autorski, intuicyjny i oczywiście zgodny z RODO system oddzwaniania na nieodebrane połączenia. O bezpieczeństwie tej usługi świadczy możliwość wykonywania połączeń wyłącznie z zautoryzowanych wcześniej numerów i po podaniu indywidualnie nadawanego, każdemu numerowi pacjenta osobno, kodu PIN.
Jak powiadomimy Cię o nieodebranym połączeniu?
Jak to działa?
Do oddzwonienia
na nr 22 417 40 44
Oddzwonione
Twoje połączenia (nie tylko z Klinik.pl) w naszym narzędziu?
Porozmawiajmy o współpracy
z Tobą w ciągu 48 godzin i odpowie na wszystkie Twoje pytania.