wyjątkowe szkolenie

Co łączy patient experience z optymalizacją lejka sprzedażowego w placówce medycznej?

23 września 2023 r.
Hotel SKANSEN Conference & SPA w Sierpcu

Jeśli w Twojej codziennej pracy...

  • Zastanawiasz się jak w prosty sposób zwiększyć przychody placówki nawet o 45%?
  • Chcesz tworzyć przyciągające uwagę treści o swojej placówce i nie wiesz od czego zacząć?
  • Zależy Ci, by poprawić jakość obsługi pacjenta w placówce medycznej lub chcesz przenieść ją na jeszcze wyższy poziom?
  • Potrzebujesz praktycznych porad, w jaki sposób rozmawiać z wymagającym pacjentem?
  • Chcesz poznać nowinki technologiczne, które pomogą Ci zarządzać placówką medyczną?

... to nasze szkolenie jest właśnie dla Ciebie!

Dlaczego warto wziąć udział?

  • wykłady + case studies w każdym panelu
  • w kilka godzin możesz zdobyć wiele praktycznych informacji na temat elementów lejka sprzedażowego; dowiesz się o strategiach usprawniających proces sprzedaży; poznasz wskazówki, jak zwiększyć przychody w swojej placówce
  • zdobędziesz unikatową wiedzę na temat technik copywriterskich, które pomogą w przyciągnięciu i utrzymaniu uwagi pacjentów
  • pokażemy gotowe do wdrożenia sposoby na przygotowanie oferty dla klientów, przez co będzie ona interesująca i zaowocuje zwiększeniem liczby umówionych wizyt
  • dowiesz się, jaki wpływ ma jakość obsługi pacjenta przez pracowników rejestracji na wyniki finansowe placówki – a to wszystko z praktycznymi wskazówkami, na co zwrócić szczególną uwagę
  • nauczysz się łączyć patient experience z optymalizacją lejka sprzedażowego, aby zwiększyć skuteczność swoich działań marketingowych i sprzedażowych oraz poprawić doświadczenie klienta w kontakcie z placówką – to przełoży się na jego lojalność
  • poznasz praktyczne narzędzia do analizy i poprawy procesu sprzedażowego w placówce medycznej, które w krótkim czasie pozwolą osiągnąć lepsze wyniki biznesowe
  • to doskonała okazja do nawiązania nowych kontaktów biznesowych i poznania innych przedstawicieli placówek medycznych, z którymi podzielisz się swoimi doświadczeniami i pomysłami
  • zdobędziesz praktyczne umiejętności, które pomogą w rozwoju placówki i osiągnięciu sukcesu w branży medycznej
Każdy uczestnik otrzyma
certyfikat ukończenia szkolenia

Już po raz czwarty organizujemy galę Kliniki.pl Rating Index, podczas której wręczymy dyplomy prywatnym placówkom najlepiej ocenionym przez pacjentów. Opinie zebrane od naszych gości podczas poprzednich edycji zachęciły nas, by poza uroczystą galą i networkingiem, przygotować przestrzeń i czas do wymiany doświadczeń oraz poszerzania wiedzy.

Dlatego w tym roku przygotowaliśmy jednodniowe, potwierdzone certyfikatem szkolenie z wyjątkowymi prelegentami. Mają oni wieloletnie doświadczenie w doradztwie biznesowym, marketingu - także dla branży medycznej - sprzedaży i prowadzeniu szkoleń. Prelegenci podzielą się nie tylko wiedzą, ale także case studies ze swojej pracy. Jednym z nich będzie Artur Jabłoński - CEO agencji marketingowej, konsultant biznesowy, autor czterech bestsellerowych poradników o marketingu i mówca TEDx.

Agenda szkolenia

23 września, sobota - dzień szkolenia i drugi dzień naszego wydarzenia
10:00
Rejestracja uczestników
10:30 - 11:00
Wykład wprowadzający
”Optymalizacja lejka sprzedażowego w placówce medycznej”
wykład + case study
Prelegent:
Marcin Fiedziukiewicz, CEO Kliniki.pl
11:00 - 12:00
PANEL I
”Budowanie contentu w internecie – jak pisać, żeby zwiększać konwersję w placówce medycznej?”
wykład + case study
Prelegent:
Artur Jabłoński, Założyciel i CEO firmy doradczej agencji marketingowej digitalk
12:00 - 13:00
PANEL II
”Skuteczna rejestracja medyczna - czy to naprawdę takie trudne?”
wykład + case study
Prelegent:
Łukasz Laskowski, Trener, właściciel firmy POZIOM 4
13:00 - 13:25
Przerwa kawowa i networking
Zapraszamy na kawę i pyszne ciastko :) dostępne w foyer przez cały czas szkolenia
13:25 - 14:25
PANEL III
”Koncepcja patient experience - czyli co pacjenci chwalą, a co ganią”
wykład + case study
Prelegent:
Łukasz Laskowski, Trener, właściciel firmy POZIOM 4
14:25 - 15:00
PANEL IV
”Kliniki.pl 3.0 - narzędzia, które pozwolą rozwinąć Twoją placówkę medyczną”
wykład + case study
Prelegenci:
Marcin Fiedziukiewicz, CEO Kliniki.pl
Rafał Plewa, CTO i co-founder Kliniki.pl
15:00 - 16:00
Lunch i networking
Zapraszamy na obiad :)

Nasi prelegenci

Artur Jabłoński
Założyciel i CEO firmy doradczej agencji marketingowej digitalk
Przedsiębiorca, konsultant i edukator. Założyciel i CEO firmy doradczej i agencji marketingowej digitalk.

Wraz z zespołem pomaga firmom zwiekszyć sprzedaż i usprawnić działania marketingowe i sprzedażowe poprzez doradztwo, szkolenia lub prowadzenie kampanii. Pracował m.in. dla: Swiss, Ergo Hestia, Oferteo, Wydawnictwa Znak, Otomoto, Otodom, NEUCA, Sphinx, Tel Aviv Urban Food Województw Pomorskiego i Kujawsko-Pomorskiego czy Instytutu Matki i Dziecka.

Prowadzi szkolenia, doradza i realizuje kampanie dla firm i instytucji różnego typu – od korporacji przez MŚP po instytucje kultury czy urzędy. Na sali szkoleniowej spędził już ponad 6 tysięcy godzin. To do niego inne agencje wysyłają swoich ludzi, by nauczył ich tworzyć skuteczne kampanie.

Autor czterech bestsellerowych poradników biznesowych: “Skuteczna reklama na Facebooku i Instagramie”, “Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować)” (nr 1 na liście sprzedaży w Empiku w kategorii marketing nieprzerwanie od kilku lat), „Skuteczna reklama na Linkedin”, „Zrozumieć Marketing", jak również jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o marketingu: www.ArturJablonski.com i najchętniej słuchanych podcastów - Konkretnie o Marketingu.

Wykładowca licznych studiów podyplomowych w całej Polsce: Wyższych Szkół Bankowych, AGH w Krakowie oraz Politechniki Białostockiej. Nagradzany prelegent najważniejszych konferencji marketingowych w kraju.
Łukasz Laskowski
Trener, właściciel firmy POZIOM 4
Doświadczony trener oraz właściciel firmy szkoleniowej POZIOM 4.

Specjalizuje się w tworzeniu i realizacji projektów rozwojowych dla pracowników różnych przedsiębiorstw, w zakresie m.in. sprzedaży, obsługi klienta, samorozwoju, kreowania wizerunku, komunikacji i zarządzania zespołami.

Łącznie ma na swoim koncie ponad 14000 godzin szkoleniowych spędzonych na rozwijaniu menedżerów, top menedżerów, zespołów sprzedażowych i obsługi klienta firm z różnych branż, takich jak FMCG, farmaceutyczna, automotive, HoReCa, transport, paliwowa czy przemysł ciężki.

Oprócz prowadzenia własnej firmy, Łukasz Laskowski jest także trenerem i wykładowcą na uczelniach wyższych w Warszawie, Bydgoszczy i Toruniu. Wśród jego klientów znajdują się takie firmy jak Nestle, Hyundai Polska czy ThyssenKrupp Energostal.

Jest pasjonatem podróży, motocykli i świadomego rozwoju, a jego motto życiowe brzmi: "Codziennie patrząc w lustro widzisz człowieka, od którego całkowicie zależy Twoje życie".
Rafał Plewa
CTO i co-founder Kliniki.pl
Ekspert IT z wizją realizujący cyfrowe produkty w branży medycznej

Rafał Plewa to współzałożyciel Kliniki.pl, pełniący funkcję CTO oraz Członka Zarządu. Doświadczony specjalista, inżynier informatyki z 17-letnim stażem w branży IT, nieustannie pracujący nad innowacyjnymi rozwiązaniami, mającymi na celu cyfryzację sektora medycznego w Polsce.

Jego główne działania obejmują tworzenie i wdrażanie długoterminowych strategii w zakresie produktów IT w oparciu o nowoczesne technologie takie jak sztuczna inteligencja (AI), machine learning (ML) oraz blockchain. Posiada bogate doświadczenie zarówno w opracowywaniu koncepcji, projektowaniu, programowaniu jak i w zarządzaniu zespołami developerów. Ma na koncie realizację dziesiątek wymagających projektów IT m.in. z branży medycznej, turystycznej oraz e-commerce.

Wyróżnia się zdolnością łączenia potrzeb biznesu z technologią, tworzenia i rozwijania nowoczesnych produktów, które przyczyniają się do rozwoju, automatyzacji oraz rozwiązywania problemów przedsiębiorstw.
Marcin Fiedziukiewicz
CEO Kliniki.pl
Ekspert w zakresie tworzenia i audytu modeli biznesowych. Specjalista w budowaniu strategii i projektowania zmian w funkcjonowaniu przedsiębiorstw. Doradca w zakresie strategii sprzedażowych i marketingowych. Od lat związany z rynkiem nowych technologii oraz e-commerce. Prezes Zarządu Kliniki.pl.

Swoją karierą z biznesem oraz internetem zaczynał jako publicysta w miesięczniku Marketing Serwis, gdzie opisywał tworzący się w Polsce świat Internetu oraz przeprowadzał rozmowy z twórcami polskich spółek internetowych (Onet, Interia, Hoga). Prawie 10 lat przepracował w największej grupie medialnej w Polsce, gdzie między innymi tworzył największy wówczas serwis z ofertami pracy Gazeta Praca oraz GazetaPraca.pl. Konsultował również wiele innych przedsięwzięć korporacji. Współpracował z największymi firmami w Polsce. W tym okresie uczestniczył w spotkaniach z Brianem Tracy, gdzie miał okazję poznać go osobiście.

Od ponad 15 lat zaangażowany w świat polskich startupów. Był mentorem w czasie Startup Weekend Polska, prelegentem wielu konferencji dla młodych przedsiębiorców oraz forów gospodarczych (jak European Economic Congress, Forum Ekonomiczne, czy Open Eyes Economy Summit). Obecnie prowadzi mentoring oraz wykłady z zakresu optymalizacji pracy placówki medycznej.

Realizował projekty m.in. na rzecz Grupy Allegro, Tauron czy ING Bank Śląski. Twórca aplikacji rekrutacyjnej do szukania pracy i pracowników Jobsquare, z której korzystało ponad 300 tys. użytkowników w Polsce i na Ukrainie. Od ponad trzech lat w branży medycznej zmienił serwis Tourmedica.pl w Kliniki.pl i buduję drugą co do wielkości markę medycznego med techu w Polsce, która w ciągu ostatnich 2 lat urosła o ponad 300%.

Z wykształcenia socjolog, posiada tytuł MBA. Ekspert PARP oraz członek Rady Ekspertów Ośrodka Dialogu i Rozwoju Think Tank. Z zamiłowania kucharz i autor bloga PrymitywnaKuchnia.pl.

Chcesz wziąć udział w szkoleniu?
zostały ostatnie miejsca!

Pakiet
Szkolenie dla jednej osoby
599
PLN
netto
udział w szkoleniu
imienny certyfikat uczestnictwa
lunch po szkoleniu
kawa, herbata, przekąski w trakcie szkolenia
Pakiet
Szkolenie dla dwóch osób
949
PLN
netto
474,5 PLN netto za osobę (oszczędzasz 249 PLN)
udział w szkoleniu dla dwóch osób
imienny certyfikat uczestnictwa
lunch po szkoleniu
kawa, herbata, przekąski w trakcie szkolenia
Pakiet
Szkolenie dla trzech osób
1149
PLN
netto
383 PLN za osobę (oszczędzasz 648 PLN)
udział w szkoleniu dla trzech osób
imienny certyfikat uczestnictwa
lunch po szkoleniu
kawa, herbata, przekąski w trakcie szkolenia

Gdzie odbywa się szkolenie?

Hotel SKANSEN Conference & SPA to doskonałe miejsce do odpoczynku i relaksu w harmonii z naturą. Budynki hotelowe subtelnie łączą tradycyjną architekturę regionu z nowoczesnością.

Centrum hotelowo-konferencyjne oferuje swoim gościom komfortowe pokoje oraz bogate menu w aż trzech restauracjach. Posiada doskonale wyposażoną przestrzeń konferencyjną, która sprawia, że hotel jest idealnym miejscem dla osób, które chcą połączyć wypoczynek z pracą.

Ale to nie wszystko, co oferuje Hotel SKANSEN. Goście mogą również korzystać z wielu atrakcji, takich jak siłownia, kort tenisowy, sauna, basen oraz wiele innych rozrywek. A na miłośników pieszych wędrówek i przejażdżek rowerowych czekają 54 ha lasów, należących do Muzeum Wsi Mazowieckiej – Skansenu.