Zdrowa Huta

Kraków, ul. Wacława Sieroszewskiego 3
+48 60 pokaż numer
Zdrowa Huta
To Twoja placówka? Edytuj profil

Zakres usług

Poniżej znajduje się zakres usług oferowany przez placówkę Zdrowa Huta z Krakowa.


Opinie pacjentów

(1 opinie)

N
18 stycznia 2023

Użytkownik zweryfikowany 
Ocena placówki
Bardzo słaba
Ocena wizyty:
Zdrowa Huta, Kraków
Zdecydowanie odradzam. Córka była zadeklarowana w przychodni do pediatry. Umawialiśmy terminy na szczepienia z conajmniej kilkumiesięcznym wyprzedzeniem. Za każdym! razem telefon dzień przed wizytą z całkowitym odwołaniem terminu lub ze zmianą godziny i lekarza. Przeszliśmy przez wszystkich pediatrów (poza dr Krztoń do której w ciągu 1,5 roku nie udało nam się dostać mimo tego, że to do niej zawsze się rejestrowaliśmy) żaden z nich nie wykazał profesjonalizmu ani zainteresowania dzieckiem. Najgorzej wspominamy wizytę u dr Jabłońskiej, której zgłaszaliśmy, że kilkumiesięczne dziecko ma problemy z wypróżnieniem do tego stopnia, że jest cała popękana od parcia. Doktor nawet nie zagadnęła córce do pampersa, aby faktycznie sprawdzić stan pupy. Kazała podawać jabłko i śliwkę, podczas gdy zgłaszaliśmy jej, że córka codziennie je przeciery z tych owoców i nie ma poprawy. Rejestracja również pozostawia wiele! do życzenia. Panie są miłe (lub bardziej: neutralne) jeśli pacjent na wszystko ślepo się godzi, w tym na ich ciągłe zmiany wizyt i lekarzy. Następnie zaczynają być opryskliwe i nieuprzejme. Córka ciągle miała opóźnione szczepienia względem zalecanego kalendarza przez funkcjonowanie tej placówki. Zdecydowaliśmy się na zmianę poradni i tu również napotkaliśmy na problemy ze strony „Zdrowej Huty”. Po dwóch tygodniach oczekiwania na wysłanie karty szczepień do nowej przychodni, zadzwoniłam do Zdrowej Huty i poinformowano mnie, że karta została już wysłana, ale Pocztą Polską zajmuje to około miesiąca (bezsensowne tłumaczenie, list polecony priorytetowy z Krakowa do Krakowa nie idzie miesiąc!). Poprosiłam więc o numer nadania, o który musiałam upomnieć się trzykrotnie także następnego dnia. Gdy dostałam numer nadania w systemie widniała informacja o tym, że dokumenty zostały nadane w dzień mojej interwencji wieczorem! Zostałam więc perfidnie okłamana przez pracowników „Zdrowej Huty”. Przestali także odbierać moje telefony. Ponownie - odradzam. Proponuje wszystkim rozpatrzenie innych placówek oferujących usługi medyczne z NFZ, które wykazują szacunek do pacjentów.
Ocena specjalisty:
Zdecydowanie odradzam. Córka była zadeklarowana w przychodni do pediatry. Umawialiśmy terminy na szczepienia z conajmniej kilkumiesięcznym wyprzedzeniem. Za każdym! razem telefon dzień przed wizytą z całkowitym odwołaniem terminu lub ze zmianą godziny i lekarza. Przeszliśmy przez wszystkich pediatrów (poza dr Krztoń do której w ciągu 1,5 roku nie udało nam się dostać mimo tego, że to do niej zawsze się rejestrowaliśmy) żaden z nich nie wykazał profesjonalizmu ani zainteresowania dzieckiem. Najgorzej wspominamy wizytę u dr Jabłońskiej, której zgłaszaliśmy, że kilkumiesięczne dziecko ma problemy z wypróżnieniem do tego stopnia, że jest cała popękana od parcia. Doktor nawet nie zagadnęła córce do pampersa, aby faktycznie sprawdzić stan pupy. Kazała podawać jabłko i śliwkę, podczas gdy zgłaszaliśmy jej, że córka codziennie je przeciery z tych owoców i nie ma poprawy. Rejestracja również pozostawia wiele! do życzenia. Panie są miłe (lub bardziej: neutralne) jeśli pacjent na wszystko ślepo się godzi, w tym na ich ciągłe zmiany wizyt i lekarzy. Następnie zaczynają być opryskliwe i nieuprzejme. Córka ciągle miała opóźnione szczepienia względem zalecanego kalendarza przez funkcjonowanie tej placówki. Zdecydowaliśmy się na zmianę poradni i tu również napotkaliśmy na problemy ze strony „Zdrowej Huty”. Po dwóch tygodniach oczekiwania na wysłanie karty szczepień do nowej przychodni, zadzwoniłam do Zdrowej Huty i poinformowano mnie, że karta została już wysłana, ale Pocztą Polską zajmuje to około miesiąca (bezsensowne tłumaczenie, list polecony priorytetowy z Krakowa do Krakowa nie idzie miesiąc!). Poprosiłam więc o numer nadania, o który musiałam upomnieć się trzykrotnie także następnego dnia. Gdy dostałam numer nadania w systemie widniała informacja o tym, że dokumenty zostały nadane w dzień mojej interwencji wieczorem! Zostałam więc perfidnie okłamana przez pracowników „Zdrowej Huty”. Przestali także odbierać moje telefony. Ponownie - odradzam. Proponuje wszystkim rozpatrzenie innych placówek oferujących usługi medyczne z NFZ, które wykazują szacunek do pacjentów.
Ocena leczenia:
Przydatna opinia?
(0)
(0)

Kontakt

Kontakt telefoniczny z placówką:
+48 60 pokaż numer

Adres placówki

Zdrowa Huta
ul. Wacława Sieroszewskiego 3
31-914 Kraków

Dojazd i mapa

Sprawdź, gdzie dokładnie znajduje się placówka Zdrowa Huta na poniższej mapie miasta Kraków.
To Twoja placówka?
Wzbogać profil swojej placówki na Kliniki.pl i zdobywaj nowych pacjentów!
Edytuj profil

Najczęstsze pytania o placówkę Zdrowa Huta

  • Jakie usługi oferuje Zdrowa Huta?

    Placówka Zdrowa Huta z Krakowa posiada w oferowanych usługach 43 pozycji, m.in z zakresu: endokrynologia, medycyna pracy oraz medycyna rodzinna - sprawdź wszystkie usługi »

  • Jak skontaktować się z placówką Zdrowa Huta?

    Zdrowa Huta znajduje się w Krakowie, ul. Wacława Sieroszewskiego 3. Umawianie wizyt w tej placówce lub pytania można kierować pod numer telefonu +48 604 941 697.

Zdrowa Huta
Kraków, ul. Wacława Sieroszewskiego 3
Nie możemy pokazać numeru telefonu placówki, ponieważ nie współpracuje ona aktualnie z portalem Kliniki.pl

Sprawdź inne placówki w Krakowie:
Wpisz zabieg, miejscowość, klinikę lub lekarza…